Uudised

VESI AHJUS? Inimesed raiskavad „Fortnite’i“ peale varasemast vähem raha (1)

Toimetas Sten Kohlmann, 12. november 2019, 14:21
Foto: Epic Games
Epic Gamesi ülimenukas battle royale mäng „Fortnite“ on juba pikalt olnud üks maailma populaarseimatest videomängudest. Edukus on kajastunud ka tulus ning mikromaksete pealt on kooritud korralik kopikas. Kas see on aga muutumas?

Statistikat jagav veebileht SuperData vahendab, et mikromaksetest tulenev tulu on näidanud kahanemise märke juba 2019. aasta algusest alates. Viimaste andmete kohaselt ei suudetud septembrikuus purustada 100 miljoni dollari piiri. Kuigi esialgu tundub eelnev väide jaburana, siis varasemalt polnud Epic Games säärase teetähise ületamisega niivõrd kimpus.

Samal teemal

Õnneks läheb Epic Gamesi mängudel tunduvalt paremini kui teistel. Kui möödunud kuul kulutas „Fortnite'i“ peale raha vaid 8% mängijaskonnast, siis teosed nagu „FIFA 20“ või „Destiny 2“ suutsid vaid 2% kasutajate rahakottidesse pugeda.

Mikromaksete aeg võib ka üleüldiselt ümber olla. Olgugi, et 2019. aasta kolmandas kvartalis oli nende üldkasum PC peale 6,5 miljardit ning konsoolidel 1,4 miljardit dollarit, oli tegemist ebaõnnestumisega. Suur osa mängijaskonnast jäi tabamatuks ning 51% inimestest suutsid tengelpungad suletuks jätta.

Tegemist on märkimisväärse tulemusega, eriti kui arvestada asjaolu, et septembrikuus ilmusid mitmed mikromaksetest tulvil olevad mängud nagu „FIFA 20“ ja „NBA 2K20“.

SuperData leiab, et inimesed on mängusisestest tehingutest tüdinenud. Lisaks on mitmed mikromakseid kasutavad mängu viimaste aastate jooksul kriitika osaliseks saanud. Üksikmängijale suunatud „Assassin's Creed: Odyssey“ ja „Middle-earth: Shadow of War“ pakkusid raha eest võimalust kiiremini tegelast arendada ja tegelasi värvata, „Star Wars Battlefront II“ aga nõudis populaarsemate tegelaste lahtilukustamise eest raha. 

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee