Uudised

VÄRSKED FAKTID: PlayStation 5 üritab su kompamismeeli ära kasutada (7)

Toimetas Sten Kohlmann, 8. oktoober 2019, 16:36
Foto: Pixabay.com
Praeguse generatsiooni konsoolid on liginemas oma eluea lõppfaasi ning uued mängumasinad terendavad horisondil. Sony on otsustanud avalikkusega jagada uusi fakte nende järgmise seadme kohta, milleks on muidugi PlayStation 5.

Juba varasemalt on läbi käinud infokillud konsooli ilmumise (2020. aasta lõpp) ning laadimisaegasid ja muid protsesse kiirendava SSD ketta kohta. Nüüd lisati sellele ka asjaolu, et varasemalt välja reklaamitud ray tracing (emakeeles kiirtejälitus) tugi saavutatakse tänu riistvarale (GPU), mitte läbi tarkvaraliste muudatuste, vahendab WIRED.

Samal teemal

Samuti tutvustati järgmise mängumasina pulti, mis hakkab sarnanema praeguse DualShok 4-ga. Küll on järeltulija pisut raskem, parema akuga, omab USB-C auku ning paremaid sisseehitatud kõlareid. Samuti kasutab pult haptilist ehk kompamismeeli mõjutavat tagasisidet, et edastada mängijale erinevaid elamusi.

Näiteks toodi situatsioon, kus mängutegelane läbib erinevate pinnakatetega keskkondi. Mudaste pindade läbimisel tunneb kasutaja aeglast, venivat vibratsiooni, mis jätab mulje, justkui sumpaks ta ise mudas. Lisaks on puldi päästiknupud samuti varasemast tundlikumad, osutades erinevate tegevuste puhul (gaasipedaali tallamine, vibu vinnastamine) erinevat vastupanu.

Konsooli kasutajaliides saab vajaliku uuenduse, samuti muutub viis, mil mänge alla laadida. Installeerimine käib jätkuvalt plaadilt, ent seda saab teha n-ö jupikaupa. Näiteks saab kettale panna vaid mitmikmängu või hiljem kustutada üksikmängu osa.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee