Varia

AITAB KÜLL! Ubisofti plaan turg tasuta mängudega üle ujutada võib neile kalliks maksma minna 

Toimetas Sten Kohlmann, 6. oktoober 2021 10:51
Foto: Ubisoft

Tänavu kevadel teatas Prantsuse mängustuudio Ubisoft, et kavatseb muuta enda senist ärimudelit. Kompanii finantsjuhi Frederick Dugueti sõnul keskendutakse edaspidi varasemast rohkem kvaliteetsete tasuta mängude loomisele. Kuid kas ka kasutajad seda tahavad?

Ubisoft avalikustas värskelt uue mängu populaarses „Ghost Recon“ seerias. Traditsiooniliselt üksikmängijale (koostöölaadiga ka kaaslastele) mõeldud taktikalisest tulistamismängust saab nüüd 100 mängijaga battle royale märul.

Kuigi arendajad lubavad, et eesootav võrgumäng on säilitanud enda taktikalised elemendid, pole seeria fännid nähtuga rahul. Enda pahameelt avaldatakse YouTube'is, kus pea igal mängu ametlikul treileril või tutvustaval videol on hulgaliselt negatiivseid hinnanguid.

Samuti kurdetakse, et Ubisofti tasuta mängud hakkavad ühenäoliseks muutuma. Sarnasusi leitakse nii kevadel välja kuulutatud „The Division Heartlandiga“ kui ka hiljuti avalikustatud tulistamismängu „XDefiantiga“. Mõlemad (ja ka „Ghost Recon Frontline“) kuuluvad „Tom Clancy's“ kaubamärgi alla.

Need pole ainsad möödalaskmised, millega Ubisoft hakkama on saanud. Fännidele teeb pahameelt ka asjaolu, et kompanii ignoreerib palavalt armastatud seeriaid nagu „Splinter Cell“ ja „Driver“. Kui aga nende kohta uudiseid ilmub, on need reeglina pettumust valmistavad. „Splinter Cellist“ tehakse VR-mäng, „Driver“ naaseb aga telesarjana.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee