Varia

2021. aasta populaarseima mängu loojad: nüüd on meil pööraselt palju raha 

Toimetas Sten Kohlmann, 21. september 2021 09:51
Foto: 1047 Games

Viimaste aastatega on ette tulnud aina rohkem juhtumeid, kuidas mitu aastat vana videomäng järsku ääretult populaarseks muutub. Mullu vallutas südameid 2018. aasta netimäng „Among Us“, tänavuseks staariks on aga 2019 ilmunud „Splitgate“.

Tegemist on võrgupõhise üksikisikuvaates tulistamismänguga, mida reklaamitakse kui segu „Halo“ ja „Portal“ seeriatest. Algselt 2019. aastal ilmavalgust näinud teos jäi kiirelt unustuse hõlma, ent nüüd, kui see ka konsoolidele jõudnud, nauditakse populaarsuse kiiret tõusu.

Populaarsusega on ligi meelitatud ka investoreid (septembriks koguti kokku üle 100 miljoni dollari). Ilmumisaastal oli meeskond pisike ning tuli vaevu ots-otsaga kokku. „Oli nii palju asju, mida me ei saanud teha, sest olime väike meeskond väikese eelarvega, ent nüüd on kõik võimalused laual,“ rääkis 1047 Gamesi tegevjuht ja kaasasutaja Ian Proulx väljaandele Techcrunch.

Tulevikuks on Proulx endale võtnud suured sihid: „Me keskendume pikaajalisele perspektiivile — minu silmis on me mäng alles 25% valmis. Me ei pea juba homme uus „Fortnite“ olema, kuid nüüd keskendume järgmise Riot Gamesi ehitamisele, järgmise suure mängukompanii loomisele.“

Ambitsioonikatest plaanidest hoolimata ei ole stuudio unustanud oma juuri, väidab Proulx: „Tegutseme endiselt nagu indie-tiim, olles oma kogukonnaga aktiivses suhtluses. Järgime endiselt sama mõtteviisi. Lihtsalt nüüd on meil pööraselt palju raha.“

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee