PlayStationi kaubamärk ei suuda Jaapanis pinnal püsida, PS5 käive madalam kui mujal
Analüütikute sõnul on PlayStationi kaubamärk Jaapanis jätkuvas languses. Uutele müügiandmetele tuginedes tuuakse välja asjaolu, et esimese kuue nädala jooksul müüdi konsooli kodumaal PS5-te 240 000 eksemplari. Tegemist on kõige nõrgema tulemusega PlayStationi ajaloos, vahendab VGC.
Samal teemal
Oodatust kesisemate tulemuste põhjuseid on mitmeid: Sony otsus ümber muuta aastaid Jaapanis kehtinud kontrollskeemi, keskendumine eelkõige USA turule, konsooli vähene saadavus ning kasvõi jaapanikeelse dublaaži puudumine PS5 reklaamvideotes.
Suhtumine kaubamärki on jahenenud alates 2016. aastast, kui Sony seni Jaapanis asunud peakontori Ameerikasse ümber kolis.
Analüütikute sõnul võib antud trendi jätkumine kaasa tuua olukorra, kus PS5 eluea müük on vaid 50% PS4 omast. PlayStation 4 on Jaapanis müüdud pisut üle 10 miljoni eksemplari.
Möödunud aastal teatas Sony, et esimese kuu ajaga müüdi ülemaailmselt 3,4 miljonit PlayStation 5-te. Eestis on saadavus jätkuvalt kesine, olemasolevate seadmete eest küsitakse hingehinda. Tõenäoliselt mängib rolli asjaolu, et tegu on konsooliga, mille tugevad küljed kaaluvad üle selle mõningad pisivead.