Varia

„Hearthstone'i“ mängijad on raevus, süüdistavad Blizzardit rängas valetamises 

Toimetas Sten Kohlmann, 17. november 2020 16:11
Foto: Blizzard
On tükk aega möödas sellest, mil Blizzardi digitaalne kaardimäng „Hearthstone“ uudisväärtust omas. Viimati kirjutasime jaanuaris sellest, kuidas arendajatel kulus kuus pikka aastat, et teosesse uus tegelasklass lisada. Kahjuks jagame sel korral veelgi nukrama maiguga jutte.

Oktoobris tutvustasid arendajad teose Battle Pass süsteemi suuri ümberkorraldusi, mis muudavad viise, mil moel mängijaid tegemiste eest autasustatakse. Üheks suurimaks mureks toona oli kartus, et Blizzard vähendab mängu teel teenitava kulla hulka, vahendab PC Gamer.

Oktoobris sõnas teose vanemdisainer John Yang: „Uue süsteemi üks peamisi eesmärke on anda teile rohkem kulda, rohkem auhindu ja rohkem kosmeetilisi esemeid. Pole vahet, kas mängite 10 või 1000 tundi, teid autasustatakse kulutatud aja eest rohkem.“ Kõige olulisemaks lauseks jäi aga: „Me ei vähenda teenitava kulla kogust!“

Uus The Tavern Pass („Hearthstone'i“ vaste Battle Pass süsteemile) on nüüd kohal ning tundub, et Yang peab hakkama oma sõnu sööma. Kuigi lubati, et autasud jäävad varasemaga kas samale tasemele või isegi kerkivad, siis mitmed kasutajad kurdavad, et tegelikult on lood hoopis risti vastupidi.

Probleemi on lahatud nii Twitteris, Redditis kui ka YouTube'is. Kõik on jõudnud aga sama järelduseni. Blizzard valetas. Kasutajad saavad varasemast vähem kulda, progress on aeglasem ning kogemusboonus on maksumüüri taga kinni. Tagatipuks on süsteem äärmiselt keeruline.

„See on kõige kallim tasuta mäng ning see peab muutuma,“ sõnab YouTuber Dekkster.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee