Varia

Uue UFC mängu arendajad suutsid fännid tülikate reklaamidega vihale ajada 

Toimetas Sten Kohlmann, 7. september 2020, 12:28
Foto: Electronic Arts
Augustikuus jõudis konsoolidele järjekordne Electronic Artsi poolt loodud MMA-mäng „EA Sports UFC 4“. Kuigi üleüldine vastuvõtt oli pigem positiivne, suutis arendaja möödunud nädalal korraliku kriitikalaviini ohvriks sattuda. Süüdlaseks olid reklaamid.

Nimelt otsustas EA, et mõned nädalad peale teose ilmumist on täpselt paras aeg, mil lisada mängu tülikad reklaamid. Siinpuhul ei räägi me üldsegi mitte mänguelementidest (areenil leiduvad brändilogod jms), vaid reaalsetest videoklippidest, mida pole võimalik eirata.

Kui ekraanile jõudsid kordused matši parematest kohtadest, hakkas nende peal jooksma telesarja „The Boys“ reklaamvideo. Tegemist poleks niivõrd suure probleemiga, kui „UFC 4“ oleks tasuta mäng. Reaalsuses peab selle eest aga välja käima 69,99€.

Pahameeletorm oli niivõrd raju, et EA otsustas reklaamid mängust eemaldada sama kiirelt, kui need olid sinna ka jõudnud. Stuudio vabandas ja sõnas, et oleks pidanud mängijaid ette hoiatama. Hääleka tagasiside tulemusena hoidub arendaja tulevikus sarnast reklaamistrateegiat kasutamast.

Samal teemal

3. september 2020, 11:04
„TEINE TASE“ | Piinlikud kehad, piinlikud ülestunnistused

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee