Varia

Tänavuse „Call of Duty“ kinnitus ei saabunud arendajatelt, vaid hoopis krõpsupakilt 

Toimetas Sten Kohlmann, 27. juuli 2020, 10:43
Foto: Treyarch / Activision
Aasta 2020 on vaikselt enda eluea teise poolde jõudnud, ent me pole siiani kuulnud midagi tänavuse „Call of Duty“ kohta. Tõsi, erinevaid lekkeid on olnud piisavalt, kuid arendajad ise on vaikinud.

Märtsikuus lekkis info, mille kohaselt tuuakse meieni sel sügisel sarja ühe populaarseima osa, 2010. aastal ilmunud „Black Ops“ uusversioon. Väideti, et uus episood kannab nime „Call of Duty: Black Ops Cold War“ ning viib tegevuse külma sõja keskele, ent ka Vietnami sõja tandritele. Lisaks ootavad meid ees vanad tuttavad tegelased nagu Frank Woods ja Alex Mason (kes saanud uued hääled).

Kui varasemalt saime rääkida ainult teoreetilisel tasandil, siis nüüd on saabunud ka ametlikumat sorti kinnitus. Nimelt avastati Doritos krõpsude reklaamikampaania, mis näeb ette, et krõpsupakil leiduva koodi abil saab mängija teose mitmikmängus tavapärasest rohkem kogemuspunkte teenida.

Fotol võime näha sügisel ilmuva teose logo, samuti antakse peenikeses kirjas aimu, millal mäng poelettidele jõuab. Doritose kampaania algab 5. oktoobril, mis tähendab, et ka mäng millalgi selles ajaaknas (või miks mitte ka sel konkreetsel kuupäeval) ilmub.

Samal teemal

23. juuli 2020, 10:22
„TEINE TASE“ | VIDEO | Allan paljastab Bill Gatesi koroonavaktsiini riukalikud plaanid

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee