Uudised

MIKS OOTAME? Ubisofti piraadimäng „Skull and Bones“ on läbi elanud äärmiselt suure muutuse 

Toimetas Sten Kohlmann, 14. juuli 2020, 10:23
Foto: Ubisoft
Vaid mõnda aega tagasi, täpsemalt selle aasta veebruaris, küsisime, mis on saanud Ubisofti ambitsioonikast piraadimängust „Skull and Bones“? Tolleks hetkeks oli 2017. aastal välja kuulutatud teos juba pea kolm aastat kadunud olnud, ent Prantsuse stuudio hoidis mängu tuleviku koha pealt enda suu lukus.

Mainekas videomänguajakirjanik Jason Schreier andis veebruaris mõista, et niipea me teost ei näe, kuna tegemist on mänguga, mille arendusprotsessi on korduvalt nullist uuesti alustatud. Nüüd, mil esimene Ubisoft Forward, kompanii digitaalne presentatsioon on selja taga, tõusis mäng taaskord jututeemaks. Põhjuseks asjaolu, et järjekordselt torkas „Skull and Bones“ silma oma puudumisega.

Samal teemal

Portaal VGC kinnitab Schreieri väidet, ent lisab sellele omapoolset infot. Nimelt selgub, et möödunud aastal muudeti mängu senist mudelit. Senimaani oli tegemist kolmanda isiku vaates seiklusmäruliga, kus mängija sõidab enda piraadilaevaga mööda avatud kaarti ringi. Teos pidi sisaldama üksikmängijale mõeldud kampaaniat ning mitmikmängu, kus laevakaptenid omavahel mõõtu saavad võtta. 

Nüüdseks on aga üle mindud nn muutuva mängu mudelile, ehk pakutavad ülesanded ja missioonid muutuvad ajas vastavalt mängijatekommuuni tegevusele. Üks anonüümseks jääda sooviv allikas väitis, et stuudiot on mõjutanud battle royale mängu „Fortnite'i“ valem – lugu suudetakse rääkida läbi kaardil aset leidvate muudatuste.

Ei ole teada, millal Ubisoft „Skull and Bonesi“ tuleviku kohta ametlikult infot jagab. Küll on aga tõenäoline, et teos millalgi siiski ilmub. Stuudio näeb selles tohutut potentsiaali, mida kinnitab ka fakt, et samaaegselt on töös ka mängul põhinev teleseriaal.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee