Varia

Korduvalt ebaõnnestunud battle royale mäng naaseb äärmiselt jabura maksusüsteemiga 

Toimetas Sten Kohlmann, 13. mai 2020, 15:29
Foto: Xaviant
Legendaarne lause klassikalisest Eesti filmist „Kevade“ kõlab: „Mis kinni ei jää, saab kinni löödud!“ Täpselt sama põhimõtte järgi üritavad elada ka battle royale mängu „The Culling“ loojad. Kahjuks ei ole nende löömine aga tulemuslik ning tundub, et ka järgmine katsetus kinni ei jää.

„The Culling“ ilmus esimest korda 2017. aasta oktoobris ning kuigi esialgu suutis ta päris korraliku mängijabaasi ligi meelitada, hajus see peagi laiali. Suurimateks süüdlasteks olid toona tunduvalt populaarsemad battle royale mängud „PlayerUnknown's Battlegrounds“ ja „Fornite Battle Royale“. Nii lõpetatigi edasine arendustöö vaid paar kuud peale ilmumist ning asuti kiirelt tööd tegema hoopiski järjeosa kallal.

Arendaja Xaviant ei anna aga alla ning üritab veel ühe korra. Sel korral on teose maksusüsteem äärmiselt jabur ning keeruline. Sel korral hüljatakse tasuta mängu (free-to-play) mudel. Mängu eest tuleb maksta (v.a. kui üks eelmistest versioonidest juba olemas on), mis iseenesest tundub ju loogiline. Küll aga pole absoluutselt loogiline see, mis esimesele maksele järgneb.

Nimelt selgub, et mängija saab n-ö tasuta mängida vaid ühe matši päevas. Iga järgmise eest tuleb välja käia žetoone, mida on võimalik küll mängusiseselt teenida (selleks tuleb matš võita), ent mida saab ka päris raha eest soetada. Alternatiivselt saab mängija soetada ka pääsme, millega saab piiramatult mängida, ent mis kestab kas nädala või kuu. 

„The Culling: Origins“ taasalustab esmalt Xbox One'i konsoolil, ilmudes 14. mail. PC peale peaks teos jõudma hiljem, seda vähemalt teoreetiliselt. Võttes arvesse mängu õnnetut ajalugu, ei tohiks selle peale mürki võtta. 

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee